Düğün töreniniz iki güzel ruhun ve onların ailelerinin ve mirasının kaynaşmasını temsil ediyor. Birlikte bu büyük dönüm noktasına doğru ilerlerken inanılmaz bir maceraya atılmak üzeresiniz.
Bütçeyi dengelemeye ve düğün hayallerinizi gerçekleştirmeye çalışırken, töreni özelleştirmek bazen stresli olabilir, ancak bu imkansız değildir. İşte düğün töreni kişiselleştirmenin 8 basit yolu.
1-Nikah
Nikah'ta karşılama müziği ile misafirlerinizi ağırlayabilir hatta sizlerde onların arasında dolaşığ hoşgeldiniz diyebilirsiniz.Welcom coctali ile birlikte 3 lü trio eşliğinde misafirleriniz nikah saatine kadar sizleri beklyebilir.
2-Nikah giriş müziği
Unutulmayacak anlardan birisi nişanlınız ile birlikt bütün misafirlerin sizleri yürüyüş yolunda ilk gördükleri anlar ve duydukları müzik olacaktır.o yüzden mutlaka size özel biraz daha ağır bir müzik tercih etmeisiniz.yavaş adımlarla yürüyüp.gülümsemeyi asla unutmadan yürümelisiniz.
3-Düğün giriş müziği
Artık davetlilerinizin çogu gelmiş olup yemek li ise organizasyon yemeklerini yemiş olmuşlardır.o muhteşem düğün alanına giriş zamanı gelmiş olacaktır.Burda daha hareketli ve heyecanlı bir müzik eşliinde mutlu anınızı oynayarakta giriş yapabilirsiniz.Genelde volkan ve ışık gösterileri ile giriş olduğu için sizlerin fotoğraflarını çekmek isteyecek misafirleriniz için belli aralıklarla durmanızı ve fotoğraf çekilmenizi öneiririz.çünkü bu anlar yıllar sonra bile fotoğraflara bakıldıkça ölümsüzleşiyor.
4-İlk dans müziği
Tabikide size özel bir dans müziğini seçmelisiniz.genelde Türkçe çok az şarkı vardır içinde ayrılık olmayan.yabancı müziklerede göz gezdirebilirsiniz.güzel kareografiler hazırlayabilirsiniz veya dans hocasıda tutabilirsiniz.daha görsel showlar ön planda oluyor.
5-Takı merasimini kısa tutmalı
Takı merasimi oldukça kısa tutmalı ve eğlenceye oldukça zaman harcamalasınız.Müzik direktörünüz ile birlikte sıralamaları mümkün olduğunca davetlilerinizin geneline hitap edecek şekilde seçmelisiniz.
6-Yemek ve ikramlıklar
Mutlaka şehir dışından gelecek misafirleriniz veya iş çıkışı gelecek misafirleriniz olacaktır.ufakta olsa ikramlarda bulunun yemekli yapılmıyorsa.bütçenizi sarsmıyacak şekilde ama öncesinde tadım yaparak daha iyi olacaktır.
7-Organizasyonu yönetecek ekip
Siz eğlenirken arka planda düğünüzü planlayacak bir organizatörün olması kesinlikle doğru olacaktır.düğün esnasında sadıç veya arkadaşlarınıza bırakmamalısınız.bu iş ile uğraşan ve kriz anında neler yapılabilir.Anında çözüm üretebilen kişilere bırakmalısınız.
8-Fotoğraf
Mutlu anlarınızı ölümsüzleştirecek kişiler çok önemli.düğünde ilk önemlli iş fotoğraftır.çünkü sizin elinize video ve fotoğraf ve anılardan başka birşey kalmıyor.